^Do góry
  • 1 Ania
    Dzięki nauce w tej szkole mogłam bez trudu poradzić sobie w gimnazjum! Nauczyciele mieli rację, gdy mówili, że wszystko to czego się nauczę przyda się w nowej szkole.
  • 2 Bartek
    To w tej szkole znalazłem prawdziwych przyjaciół, z którymi trzymam się dalej! Z niektórymi spotykamy się po lekcjach i wspominamy czasy podstawówki.
  • 3 Justynka
    W tej szkole zawsze czuję się bezpiecznie. Nie grozi mi nic złego ze strony starszych klas. Wszyscy dbają o to, aby nic się nie wydarzyło. Bardzo dobrze wspominam też wycieczki, na których poznałam wiele ciekawych miejsc.
  • 4 Filip
    W szkole są super nauczyciele, zawsze mogę na nich liczyć, gdy czegoś nie umiem. Ja nie lubię się za bardzo uczyć, ale oni zachęcają mnie do tego.
  • 5 Weronika
    Dzięki tej szkole znam ortografię, umiem liczyć, znam przyrodę, historię, uprawiam sport i wiem jak sobie radzić w życiu...
baner

Rada Rodziców w roku 2017/2018

W dniu 12.09.2017 r. odbyło się pierwsze spotkanie Rady Rodziców.

Powołano Prezydium Rady, w skład którego weszli:
1. Anna Momot - przewodnicząca
2. Grzegorz Chotia - zastępca przewodniczącej
3. Ewelina Jarosz - skarbnik
4. Karolina Tarnowska - sekretarz

Powołano Komisję Rewizyjną w składzie:
1. Ewa Paszkowska
2. Monika Wojciechowska
3. Małgorzata Kudera-Lip

Jednogłośnie ustalono wysokość dobrowolnej składki na rzecz Rady Rodziców, która wynosić będzie 50 zł od rodziny. Prosimy rodziców, którzy planują dokonanie wpłaty, aby uczynili to, w miarę możliwości do dnia 15.11.2017 r., ułatwi to planowanie wydatków na cały rok szkolny.

Dobrowolne wpłaty należy przelewać na konto Rady Rodziców 25957410282002001305500001, wpisując w tytule NAZWISKO DZIECKA I KLASĘ, pozwoli to na sporządzenie wykazu wpłat w poszczególnych oddziałach klasowych.

Najbliższe spotkanie RR odbędzie się 03.10.2017 r. o godz. 17.30. Zapraszamy do udziału.
Rada Rodziców

Rada Rodziców - lista włat

Drodzy Rodzice,
poniżej wykaz wpłat w poszczególnych klasach (stan na dzień 2.12.2016 r.)

kl.0 - 325 zł
kl.1a- 375 zł
kl.1b- 150 zł
kl.2a- 500 zł
kl.2b- 375 zł
kl.2c- 250 zł
kl.2d- 325 zł
kl.3a- 425 zł
kl.3b- 355 zł
kl.3c- 50 zł
kl.4a- 175 zł
kl.4b- 275 zł
kl.4c- 150 zł
kl.5a- 335 zł
kl.5b- 275 zł
kl.5c- 300 zł
kl.6a- 250 zł
kl.6b- 0

Dziękujemy za dokonane wpłaty. Przypominamy, że dobrowolne składki można wpłacać na konto Rady Rodziców. Zebrane środki są w całości przeznaczane na potrzeby naszych dzieci.
Rada Rodziców

Wpłaty na Radę Rodziców

Drodzy Rodzice,
Rada Rodziców dziękuje tym z Państwa, którzy wpłacili składkę na konto Rady. Poniżej wykaz wpłat w poszczególnych klasach (stan na dzień 7.11.2016 r.)

kl.0 - 25 zł
kl.1a-50 zł
kl.1b-25 zł
kl.2a-75 zł
kl.2b-100 zł
kl.2c-175 zł
kl.2d-250 zł
kl.3a-25 zł
kl.3b-50 zł
kl.3c-50 zł
kl.4a- 0
kl.4b- 225 zł
kl.4c- 25 zł
kl.5a- 75 zł
kl.5b- 275 zł
kl.5c- 200 zł
kl.6a- 200 zł
kl.6b- 0
Łącznie 1825 zł.

Przed nami zakup:
- upominków mikołajkowych, w tym roku będą miały one charakter sportowy (ok.800 zł),
- głośników do klas wskazanych przez nauczycieli (ok. 1200zł).
Do tej pory zakupiliśmy lektury do biblioteki szkolnej (557,74zł)

Bardzo prosimy o dokonywanie wpłat. Przypominamy, że są one dobrowolne.

Rada Rodziców

Pierwsze spotkanie Rady Rodziców

W dniu 20.09.2016 r. odbyło się pierwsze spotkanie Rady Rodziców. Wybrano Prezydium Rady, w skład którego weszli:
1. Anna Momot - przewodnicząca
2. Grzegorz Chotia - zastępca przewodniczącego
3. Ewelina Jarosz - skarbnik
4. Karolina Tarnowska - sekretarz

Powołano Komisję Rewizyjną w składzie:
1. Andrzej Walczak
2. Grzegorz Haręża
3. Małgorzata Kudera-Lip

Jednogłośnie ustalono wysokość dobrowolnej składki na rzecz Rady Rodziców, która wynosić będzie 50 zł od rodziny.

Dobrowolne wpłaty prosimy przelewać na konto Rady Rodziców 25957410282002001305500001.

Najbliższe spotkanie RR odbędzie się 7.11.2016 r. o godz. 17.30.

Kolejne zebrania zaplanowano na każdy pierwszy poniedziałek miesiąca. W przypadku zmiany terminu członkowie Rady zostaną wcześniej poinformowani.

Efekty III Festynu

Członkowie Rady Rodziców pragną podziękować wszystkim Rodzicom, którzy z ogromnym zaangażowaniem uczestniczyli w przygotowaniu III Festynu Rodzinnego. Jesteśmy przekonani, że po raz kolejny pokazaliśmy, że RAZEM możemy robić naprawdę wielkie rzeczy dla naszych dzieci!
Wierzymy, że za rok z równie wielkim zapałem i zaangażowaniem przystąpimy do organizacji kolejnego festynu.
Dzięki temu przedsięwzięciu udało nam się zgromadzić środki finansowe w wysokości 10,772 zł. Po odjęciu kosztów związanych z organizacją (1776,49 zł ), konto Rady Rodziców zasiliła kwota 8995.51 zł. Do tej kwoty należy dodać także zysk ze sprzedaży makulatury i elektrośmieci, gdyż ta inicjatywa miała także wspomóc organizację festynu.
Zgromadzone środki wynoszą łącznie 9995,51 zł.

Dla porównania - w zeszłym roku festyn dał dochód 8011,87 zł, koszty związane z organizacją wyniosły 1346,85 zł. Zysk wyniósł 6665,02 zł.

Drodzy Rodzice, dziękujemy !

Rada Rodziców

Aktualna wysokość wpłat na konto Rady Rodziców

kl. 0 - 0,00 zł
kl. Ia - 400,00 zł
kl. Ib - 425,00 zł
kl. Ic - 325,00 zł
kl. Id - 325,00 zł
kl. IIa - 375,00 zł
kl. IIb - 450,00 zł
kl. IIc - 415,00 zł
kl. IIIa - 100,00 zł
kl. IIIb - 675,00 zł
kl. IIIc - 550,00 zł
kl. IVa - 495,00 zł
kl. IVb - 425,00 zł
kl. IVc - 225,00 zł
kl. Va - 150,00 zł
kl. Vb - 445,00 zł
kl. VIa - 275,00 zł
kl. VIb - 50,00 zł

Wpłaty na konto Rady Rodziców

Przedstawiamy informację dotyczącą wysokości wpłat na konto Rady Rodziców (stan na dzień 7.12.2015):

Kl. 0 - 0,00 zł
Kl. Ia - 375,00 zł
Kl.Ib - 350,00 zł
Kl.Ic - 325,00 zł
Kl.Id - 275,00 zł
Kl.IIa - 25,00 zł
Kl.IIb - 450,00 zł
Kl.IIc - 415,00 zł
Kl.IIIa - 0,00 zł
Kl.IIIb - 650,00 zł
Kl.IIIc - 525,00 zł
Kl.IVa -495,00 zł
Kl.IVb - 375,00 zł
Kl.IVc - 0,00 zł
Kl.Va - 50,00 zł
Kl.Vb - 295,00 zł
Kl.VIa - 275,00 zł
Kl.VIb - 0,00 zł

Łącznie: 4.880,00 zł

Do tej pory Rada Rodziców sfinansowała zakup upominków mikołajkowych na kwotę 666,00 zł. Przed Radą pomoc finansowa w organizacji balu karnawałowego dla klas 0-VI.
Jeśli Państwo chcieliby dokonać wpłaty na konto Rady Rodziców można to zrobić w każdej chwili.
Rada Rodziców bardzo dziękuje za dotychczasowe wpłaty.

Rada Rodziców - 2015/16

W dniu 17.09.2015 r. odbyło się pierwsze spotkanie Rady Rodziców.
Wybrano Prezydium rady, w skład którego weszli:
1. Grzegorz Haręża - przewodniczący
2. Anna Momot - zastępca przewodniczącego
3. Ewelina Jarosz - skarbnik
4. Karolina Tarnowska - sekretarz

Powołano Komisję Rewizyjną w składzie:
1. Monika Wojciechowska
2. Andrzej Walczak
3. Wioletta Formella

Jednogłośnie ustalono wysokość dobrowolnej składki na rzecz Rady Rodziców, która wynosić będzie 50 zł od rodziny.
Uchwalono, że w bieżącym roku szkolnym nie będzie 50% zwrotu na rzecz klasy.
Dobrowolne wpłaty prosimy przelewać na konto Rady Rodziców 25957410282002001305500001.

Najbliższe spotkanie RR odbędzie się 6.10.2015 r. o godz. 17.30 w sali nr 23.

Kolejne zebrania zaplanowano na każdy pierwszy wtorek miesiąca. W przypadku zmiany terminu członkowie Rady będą wcześniej poinformowani.

Wybory Rady Rodziców

Dnia 11.09.2014 odbyło się I spotkanie Rady Rodziców, dziękujemy przedstawicielom klas za przybycie. 
Wybrano nowy skład Prezydium Rady Rodziców:  

przewodniczący- Grzegorz Haręża - kl. II b
zastępca przewodniczącego - Anna Momot - kl. III b
skarbnik - Alicja Maligranda - kl. III c
sekretarz - Karlina Tarnowska - kl. O a    

Powołano Komisję Rewizyjną w składzie:  
Piotr Bielec - kl. II b
Kielich Tomasz - kl. O b
Bożena Szymańska - kl. IV a  

  Zebrania Rady Rodziców obywać się będą w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca o godzinie 17.30. W przypadku zmiany terminu informacja będzie pojawiała się na stronie internetowej oraz na drzwiach wejściowych szkoły.  

Składka na Radę Rodziców w roku szkolnym 2014/2015 wynosi 50 zł na rodzinę. 
Nr konta Rady Rodziców: 25957410282002001305500001 

Sprawozdanie z działalności Rady Rodziców 2013/14

We wrześniu wybrano nowy skład Rady Rodziców na rok szkolny 2013/2014:
Przewodnicząca: Arleta Dobosz
Za-ca przewodniczącej: Anna Momot
Skarbnik: Alicja Maligranda
Sekretarz: Piotr Arczykowski
w skład Rady Rodziców wchodzi także po jednym przedstawicielu z Rad Klasowych.

Spotkania RR odbywały się w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca, a w przypadku zmiany informacja była ogłaszana w szkole poprzez wywieszenie ogłoszenia.

RR w roku szkolnym 2013/2014 zebrała kwotę 6280.00 zł ze składek w wysokości 50 zł na rodzinę tj. 50 % wpłat jakie mogły wpłynąć na konto RR.

Zebrane fundusze przeznaczyliśmy:
- Zakupiliśmy wykładzinę dywanową na potrzeby świetlicy szkolnej za kwotę - 241,46 zł
- na wniosek Dyrekcji Szkoły partycypowaliśmy w kosztach zakupu mikrofonów w wysokości – 1781,00 zł
- ufundowaliśmy nagrody na zakończenie roku szkolnego dla uczniów naszej szkoły w wysokości – 1500,00 zł
- na zorganizowanie Dnia Edukacji Narodowej w wysokości - 135,11 zł
- przekazaliśmy pieniądze na zakup lodów na festyn szkolny w wysokości - 422,04 zł
- dofinansowaliśmy klasy w wysokości 50% ich wkładu, czyli wpłat na RR na tzw. potrzeby własne klasowe w
- większości były to zielone szkoły, łączna kwota to - 2377,50 zł
- zakupiliśmy testy próbne dla klas trzecich – za kwotę 384,00 zł
- opłaciliśmy wpisowe dla uczestników konkursu teatralnego w wysokości - 80,00 zł
- przekazaliśmy pieniądze na zorganizowanie Dnia Dziecka w wysokości - 500.00 zł

Współpracując z Dyrekcją Szkoły i organem prowadzącym, nasze dzieci zyskały:
- na Alei Niepodległości w miejscu w którym nasze dzieci przechodzą przez jezdnię – od stycznia 2014r. w miejscu przejścia dla pieszych zatrudniono Panią, która pomaga w bezpiecznym przejściu przez pasu w miejscu ruchliwej drogi,
- na ulicy Bankowej pojawiła się próg zwalniający,
- Wójt gminy, Pan Jan Żukowski, dofinansował zimowisko organizowane przez Szkołę co pozwoliło na wyjazd 11-stu uczniom z mniej zamożnych rodzin,
otrzymaliśmy dofinansowanie do autobusu przewożącego dzieci na naukę pływania we Wrocławiu,
- zamknięto dla ruchu drogę przejazdową pomiędzy ul. Kopernika a ul. Urzędniczą przy tzw. Starej szkole.
- zorganizowaliśmy festyn szkolny w czerwcu 2014
- organizujemy coroczny kiermasz Bożonarodzeniowy, z którego dochód przeznaczony jest w całości na własne cele klasowe.

Współpracujemy ze Szkołą w zakresie:
- Opiniowania oceny nauczycieli za okres ich stażu pracy
- Zapoznajemy się i opiniujemy arkusz organizacyjny na rok szkolny 2014/2015
- Zapoznajemy się i opiniujemy plan finansowy szkoły na rok szkolny 2014/1015 Wykonano w 2 egz. Egz. Nr 1 – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Żórawinie Egz. Nr 2 – Rada Rodziców Szkoły Podstawowej w Żórawinie







Szkoła Muzyczna

Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa w Żórawinie Rights Reserved.


Facebook youtube